27 II 2019 roku w naszej szkole odbył się Dzień Otwarty. Podczas spotkania w auli Pani Dyrektor przedstawiła ofertę edukacyjną i wychowawczą kierowaną do rodziców naszych przyszłych uczniów. Nauczycielki przedszkola oraz  klas 0 – III zaprezentowały propozycje bardzo ciekawych zajęć wszechstronnie rozwijających kompetencje kluczowe. Ze szczególnym uwzględnieniem doskonalenia kompetencji informatycznych i językowych. Dużym zainteresowaniem cieszyły się propozycje nauczycieli wychowania fizycznego. Pamiętano o zdrowym żywieniu. Można było porozmawiać z logopedą i  pedagogiem szkolnym. Pani psycholog przygotowała pakiet informacji dotyczących sposobów motywowania  do nauki i strategii zarządzania czasem. Wystawy fotografii  i prace plastyczne naszych uczniów ukazywały ekspresję i talent twórczy. Atrakcyjne metody nauczania języków obcych oparte o TIK i niebanalne, polegające na doświadczaniu, sposoby nauczania matematyki cieszyły się dużym zainteresowaniem. Rozbudzanie przedsiębiorczości i innowacyjnego myślenia zaprezentowane zostało na stoisku przyrodniczym, gdzie miedzy innymi odniesiono się do problemu niszczenia wilgotnych lasów równikowych. Z ciekawymi propozycjami wystąpiły nauczycielki biblioteki – skupiając się na sposobach pozyskiwania i wykorzystywania informacji z sieci. Poprzez wystawę, dotyczącą aktywnego poznawania historii, pokazaliśmy, że kompetencje społeczne i obywatelskie to ważny obszar pracy z dziećmi i młodzieżą. Uwagę zwiedzających nasze stoiska przyciągnęły prace uczniów wykonane pod opieką nauczycieli języka polskiego, stanowiły je bardzo atrakcyjne pomoce dydaktyczne – gry planszowe, filmy animowane i cykle memów. Tego dnia w nasze progi zawitała spora grupa rodziców ze swoimi pociechami, wierzymy, że  każdy znalazł coś dla siebie.

 

  • DSC_0075
  • DSC_0081
  • DSC_0072

  • DSC_0105
  • DSC_0060
  • DSC_0063

  • DSC_0074
  • DSC_0083
  • DSC_0090

  • DSC_0070
  • DSC_0073
  • DSC_0044-1

  • DSC_0091--kopia
  • DSC_0050
  • DSC_0099

  • DSC_0113
  • DSC_0076
  • DSC_0067

  • DSC_0071
  • DSC_0080--kopia

Dodatkowe informacje